Det er åpnet for at kunder med uansett bredbåndsproblem i utgangspunktet skal kunne ringe Lenvik Kabel-TV's Feilmeldingstelefon. Abonnementet på bredbåndet dekker vedlikehold til og med bredbåndsmodemet inntil modemet er på nett.

Når modemet er "friskmeldt" har kunden problemer med utstyr som ikke er levert av Lenvik Kabel-TV AS. Vi ber om forståelse for at Vi ikke kan ta på oss driftsansvar for routere, telefonadaptere datamaskiner og annet som måtte være koblet til bredbåndet. Vi ber også om forståelse for at Lenvik Kabel-TV AS ikke har mulighet til å rykke ut på dagen for å sette opp abonnentenes eget datautstyr. Det kan bestilles datahjelp support hjem.

Kundeservice


Tlf: 778 44 544


kontakt@lenvikkabeltv.no


facebook.com/lenvikkabeltv



Vi tilbyr fjernhjelp


Trykk

 FJERNHJELP 




Nå kan du følge oss på Facebook


 Adresse:

Hallveien 2

Postboks 33

9370 SILSAND


Copyright © 2012. All Rights Reserved.